Hectisch - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Karin - WaarBenJij.nu Hectisch - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Karin - WaarBenJij.nu

Hectisch

Door: Kavazo

Blijf op de hoogte en volg Karin

07 Mei 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Wat is het toch altijd hectisch, die paar laatste dagen voor je vertrek. Het lijkt wel of ineens iedereen iets van je wil, er allerlei dringende vragen te beantwoorden zijn, er onvermijdelijke klusjes liggen te wachten die echt nog even gedaan moeten worden en er onverwachte telefoontjes komen, waarop je niet zit te wachten. Maar dit alles is slechts schijn, want hiervoor vermelde zaken zijn aan de orde van de dag. Alleen heb je er doorgaans meer tijd voor om ze af te handelen. Nu moeten die zaken allemaal gepropt worden in een paar dagen. Althans, dat vind je zelf. Veel ervan kan eigenlijk gewoon blijven liggen. Maar goed, wij bevinden ons in deze hectische voortijd voordat we goed en wel in de auto stappen richting ons geliefde eiland.

Vandaag, zondag, krijgen we lunchgasten. Leuk. Morgen nog een paar afspraken buiten de deur. Niet te verzetten. In de middag komen een paar vrienden nog even borrelen bij ons. Erg gezellig. Dinsdag weer een paar afspraken waar we niet onderuit kunnen. Helaas. Daarna komen dochter en kleindochter nog een laatste keer voor we vertrekken bij ons eten. Superleuk. Woensdag in de ochtend inpakken, want vanaf een uur of 11 moeten we kleindochter van school ophalen om op te passen. Doen we elke woensdag. Zou het niet willen missen. Tja, en dan donderdagochtend vroeg opstaan om eindelijk de reis te aanvaarden! Heerlijk. Kan niet wachten! UK, here we come!

• 07 Mei 2017 - 10:26

Anja En Paul:

Wat leuk! We hadden het net over jullie en jullie aanstaande reis. Leuk om op deze manier mee te reizen, dus kom maar op! Heel veel plezier en geniet nooit met mate. XXX

• 07 Mei 2017 - 10:39

Jacqueline:

Wat een leuk idee Kaatje, ik zal je zeker volgen. Veel plezier, geniet ervan.

• 07 Mei 2017 - 11:26

Robert:

Wij huren altijd een oud mannetje in om onze vakantiezaken te regelen en onze koffers te pakken. Hij wordt helaas te oud om vervolgens alle bagage in de auto te doen. Zo blijft er voor Reinie gelukkig nog iets aan voorbereidingen te treffen. :-)
    Goede reis en veel vakantieplezier gewenst!